Bent u al een tijd opzoek naar een klusjesman in Utrecht? Voor kleine en grotere klussen rijden wij de hele dag rond.
Wij komen uit de regio, hebben jaren ervaring met particulieren en bedrijfsmatige opdrachtgevers en zijn op korte termijn beschikbaar. Daarnaast is het goed om te weten dat wij altijd een vrijblijvende offerte opstellen voor we de klus starten. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Vraag dan vandaag nog een vrijblijvende offerte aan! Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden door te nemen en u van advies te voorzien.
Voor de onderstaande klussen kunt u bij ons terecht:
- Schilderen (binnen & buiten)
- Stucen
- Vervangen sanitaire
- Tegelwerk
- Basis loodgieter en elektrawerk
Hoe werkt een klusjesman in Utrecht?
Alvorens wij starten plannen we een gesprek met u in om de situatie inzichtelijk te maken en u te voorzien van een vrijblijvende offerte.
Is deze offerte helemaal naar wens dan plannen wij de werkzaamheden in en gaan we aan de slag.
Wij verzorgen uiteraard alle materialen zodat u hier geen omkijken meer naar heeft.
Na de werkzaamheden ruimen we alles weer netjes op en zien we u weer bij de volgende klus.
Leuke feiten
- Wij kunnen (meestal) binnen 48 uur starten
- Onze klanten beoordelen ons met 4,9/5 sterren op Google
- Wij krijgen nieuwe klanten voornamelijk via tevreden klanten 🙂
Wat kost een klusjesman in Utrecht?
We werken met een vaste prijs van € 45,- per uur excl BTW.
Voor klussen in Utrecht stad worden GEEN voorrijkosten in rekening gebracht.
Vragen voor de klusjesman?
Vraag vrijblijvend een gesprek aan door op de knop te klikken. Wij reageren doorgans binnen 2 uur.
Hoe klanten ons ervaren?
Max is een professionele, vriendelijke man. Eerlijk en kan zich goed inleven in de situatie van de klant, waarbij hij oprecht geïnteresseerd is en goed met je meedenkt in oplossingen. Het contact verloopt snel en soepel.
Kortom, een goede aanrader als aanhuurmakelaar, ook als particulier.
Anneke
I have got a job in the Netherlands and my family and I were looking for a place to rent.
Despite not the best time in the rental market before Christmas, Max and his company helped us find a home in a short time. Max helped us with a remote home visit, gave us his professional and personal opinion of the place, walked us through the contract process, met us at the house when we picked up our keys, and answered all of our many questions.
I can definitely recommend Max and his company as 100 percent customer-oriented professionals.
My family and I are very satisfied with our cooperation with Regio Vastgoedbeheer.
Danil
I have dealt with a lot of agents around the world, but I can say that Max is BY FAR the friendliest, most caring, passionate person that you can clearly see (and feel) that he carries your best interest at heart.
Max, I wish you just the best in your business and believe that you will grow to be one of the best and biggest Maakelaars in the Netherlands!! Well done!! Thank you for everything you have done for us, and still doing!