FAQ'S

Huurder vragen

Wij zijn voor nood 24/7 bereikbaar op 085-2006332.  

Let op! Voor reguliere gesprekken zijn wij bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. 

Wij dienen een huuropzegging altijd schriftelijk of per mail te ontvangen. Let op dat je rekening houdt met een opzegtermijn van minimaal 1 kalender maand. Een kalendermaand is niet gelijk aan 30 dagen.

Om een goed beeld te krijgen van de situatie ontvangen wij graag een omschrijving inclusief foto’s of video’s (indien mogelijk). Je kunt een melding maken via jou online omgeving, per mail of telefonisch.

Servicekosten zijn kosten die direct te herleiden zijn aan huurder door gebruik te maken van een huurwoning. Onder servicekosten vallen: kosten voor de schoonmaak, nutsvoorzieningen, internet en de kosten voor het gebruik van meubels en stoffering.

Per e-mail heb je de inloggegevens ontvangen van de online omgeving. Om bij deze omgeving te komen kun je klikken op onderstaande link: https://regiovastgoedbeheer.qaasaa.com/app 

De objecten die wij op onze website hebben staan is actueel. Mocht je geïnteresseerd zijn in een van onze woningen en je voldoet aan de inkomensnorm dan kun je ons een mail sturen. 

 

Zet in je mail in ieder geval de volgende gegevens; volledige naam, telefoonnummer, bruto jaarinkomen (indicatie is voldoende) en minimaal 3 data waarop je beschikbaar bent voor een bezichtiging. 

Door op onderstaande link te klikken kun je nagaan voor welk onderhoud je als huurder verantwoordelijk bent. Als je hier vragen over hebt neem dan contact met ons op vóór het onderhoud wordt uitgevoerd. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/woning-huren/vraag-en-antwoord/welke-kosten-zijn-voor-de-huurder-en-welke-voor-de-verhuurder 

De huur dient iedere maand voor de eerste van de maand te zijn betaald. De huurgelden kunnen worden gestort op het rekeningnummer vermeld op je factuur. De huurfacturen ontvang je elke maand rond de 25e.

Verhuurder vragen

Al onze diensten zijn op maat afgesteld om jou optimaal te ondersteunen. Omdat er een groot verschil is tussen garageboxen, woningen en kantoorruimtes kunnen wij geen prijsindicatie geven.   

Graag staan we je telefonisch te woord om de mogelijkheden door te nemen. 

Wij bieden financieel en technisch beheer aan. Ook kun je bij ons terecht voor de verhuur (ookwel commercieel beheer). 

Indien je de inloggegevens niet meer weet kun je deze opnieuw opvragen door op ‘wachtwoord vergeten te klikken’. Je ontvangt dan binnen enkele minuten de nieuwe inloggegevens.

Ja, in de regio Utrecht zorgen wij zelf voor de verhuur.  

 

In de overige regio’s zoals; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Limburg werken wij samen met makelaars. Indien je in een van deze regio’s een woning wilt verhuren blijft Regio Vastgoedbeheer het eerste aanspreekpunt. 

De huur wordt rond de 5de van de maand doorgestort. 

Door op onderstaande link te klikken kun je nagaan voor welk onderhoud je als verhuurder verantwoordelijk bent. Zodra wij een storingsmelding ontvangen word je hierover geïnformeerd en geven wij op voorhand aan of dit voor rekening valt van huurder of verhuurder. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/woning-huren/vraag-en-antwoord/welke-kosten-zijn-voor-de-huurder-en-welke-voor-de-verhuurder 

Er wordt een btw-tarief gerekend van 21% voor onze dienstverlening. 

Staat jouw vraag hier niet tussen? neem contact met ons op