Storing melden

Storing melden

Heb je een storing dan kun je deze storing melden via het onderstaande formulier of de online omgeving. Uitsluitend voor spoedeisende calamiteiten zijn wij 24/7 bereikbaar op het onderstaande telefoonnummer. 

Voor reguliere meldingen en vragen zijn wij bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur per telefoon of via onze online omgeving Qaasaa door rechtsboven in het scherm op inloggen te klikken.

Onder spoedeisende calamiteiten verstaan wij:

Storingsformulier

Twijfel of de melding spoed heeft?

Bel ons, wij staan je graag te woord en kunnen de situatie op afstand beoordelen. 

Liever even een mailtje? Geen probleem ook per mail zijn we bereikbaar. Let wel op dat je foto’s van het probleem maakt en mee stuurt. Hierdoor krijgen wij een goed beeld van de situatie. Alvast bedankt!

Wie is verantwoordelijk voor de kosten?

Bij het uitzetten van een melding wordt er altijd gekeken naar de oorzaak van het probleem en of het probleem behoord tot klein of groot onderhoud. Als huurder ben jij verantwoordelijk voor al het kleine onderhoud. Je verhuurder is verantwoordelijk voor al het grote onderhoud.

Wat is klein en groot onderhoud?

Bekijk het hier